Naszym priorytetem jest dostarczenie Ci zakupów w jak najkrótszym czasie.

Na CZAS OCZEKIWANIA na dostawę składa się:

  • CZAS ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW na koncie bankowym lub koncie płatności elektronicznych PayU i PayPal (nie dotyczy zamówień z formą płatności za pobraniem przy odbiorze)
  • CZAS REALIZACJI zamówienia przez obsługę sklepu (skompletowanie produktów, pakowanie zamówienia, nadanie przesyłki)
  • CZAS DOSTARCZENIA przesyłki przez przewoźnika tj. firmę kurierską

CZAS ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW na koncie bankowym lub koncie płatności elektronicznych PayU i PayPal. W przypadku przelewów tradycyjnych czas księgowania środków na naszym koncie bankowym wynosi 1 dzień roboczy od momentu wykonania przelewu. Dla płatności elektronicznych z PayU lub PayPal czas zaksięgowania środków zazwyczaj wynosi kilka minut po złożeniu zamówienia. Sklep nie odpowiada za wydłużenie czasu księgowania wynikające z winy kupującego tj. błędnie przeprowadzony proces płatności, odmowa autoryzacji czy brak wymaganych środków na koncie klienta w momencie przelewu/płatności.

CZAS REALIZACJI zamówienia zależy od statusu dostępności zamawianego/ych towaru/ów w naszym magazynie wysyłkowym (widnieje na karcie produktu):

  • W magazynie - produkt jest dostępny w dużej ilości w naszym magazynie wysyłkowym. Produkty oznaczone tym statusem wysyłamy nawet w dniu zamówienia* (*dotyczy zamówień z formą płatności za pobraniem przy odbiorze oraz zamówień z formą płatności przelewem na konto lub przez płatności elektroniczne dla których środki zostały zaksięgowane na naszym koncie do godziny 8:00 danego dnia).
  • Wysyłka 0-3 dni - produkt jest dostępny w małej ilości w naszym magazynie wysyłkowym lub wymaga dostawy z innego magazynu lub zamówienia u dostawcy. Produkty oznaczone tym statusem wysyłamy w czasie 0 do 3 dni po złożeniu zamówienia* (*dotyczy zamówień z formą płatności za pobraniem przy odbiorze oraz zamówień z formą płatności przelewem na konto lub przez płatności elektroniczne dla których środki zostały zaksięgowane na naszym koncie).
  • Oczekujemy na dostawę - produkt nie jest dostępny w naszym magazynie wysyłkowym i wymaga zamówienia u dostawcy. Produkty oznaczone tym statusem wysyłamy* po otrzymaniu nowej dostawy od dostawcy. Na karcie produktu oznaczonego tym statusem znajduje się przybliżona data dostępności produktu przy czym data ta nie jest wiążąca i może ulec zmianie gdyż terminy realizacji dostaw zależą od dostawcy. (*dotyczy zamówień z formą płatności za pobraniem przy odbiorze oraz zamówień z formą płatności przelewem na konto lub przez płatności elektroniczne dla których środki zostały zaksięgowane na naszym koncie).

Uwaga! W przypadku zamówienia produktów z różnymi statusami dostępności, czas realizacji zamówienia jest warunkowany statusem o najdłuższym czasie realizacji.

CZAS DOSTARCZENIA
Zakupione produkty z adresem dostawy na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub do Paczkomatów InPost.

Przesyłki krajowe

W 96% przypadków są dostarczane w czasie 1 dnia roboczego od daty nadania. W sporadycznych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu do 2 dni roboczych

Koszty przesyłki różnią się w zależności od wagi paczki, gabarytów paczki oraz wybranej formy płatności.

UWAGA! Waga paczki = waga towaru + waga opakowania (+ ok. 200-500g)

W celu ustalenia kosztów przesyłki krajowej dodaj produkt/y do koszyka i naciśnij przycisk 'Realizuj zamówienie'. Zostaniesz przeniesiony do koszyka gdzie system pokaże koszt wysyłki (domyślnie najtańsza dostępna opcja), inne opcję (np. priorytet, kurier) dostępne w 4 kroku zamówienia).

Przesyłki zagraniczne

Dostarczamy paczki do większości krajów.

System sklepu posiada zautomatyzowane procedury naliczania kosztów dostawy dla wszystkich adresów w obrębie których działa regularna sieć kurierska.

Zamówienia z adresem dostawy poza Polską, płatne w złotówkach (PLN) realizujemy tylko po przedpłacie należności w systemie płatności elektronicznych PayU, PayPal lub przelewie bankowym na konto.

UWAGA! Koszty przesyłki nie zawierają ewentualnych opłat celnych i innych opłat związanych z dostarczeniem przesyłki pod wskazany adres zagraniczny. Wszystkie dodatkowe koszty i niezbędne formalności związane z przesyłką spoczywają na konsumencie/kliencie. Nie odpowiadamy za przypadki nałożenia przez służby celne lub inne służby w danym kraju dodatkowych opłat za przesyłkę.

UWAGA! Sklep nie ponosi odpowiedzialności za legalność zamówionych produktów w kraju docelowym konsumenta/klienta. Odpowiedzialność ta spoczywa wyłącznie na konsumencie/kliencie. Wszelkie opłaty nałożone na Sklep przez przewoźników z tytułu zwrotów paczek niedopuszczonych na terytorium kraju adresata będą potrącane z wpłaty uiszczonej na poczet zamówienia.

Przesyłki zagraniczne dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. W zależności od miejsca przeznaczenia czas realizacji dostawy może wynosić od kilku dni do tygodnia (najczęściej 3-5 dni roboczych).

Koszty przesyłki różnią się w zależności od wagi paczki oraz gabarytów paczki.

UWAGA! Waga paczki = waga towaru + waga opakowania (+ ok. 200-500g)

W celu ustalenia kosztów przesyłki zagranicznej dodaj produkt/y do koszyka i naciśnij przycisk 'Realizuj zamówienie'. Zostaniesz przeniesiony do koszyka gdzie musisz następnie nacisnąć przycisk 'Przejdź do realizacji zamówienia' (krok 2) wprowadzić lub wybrać (jeśli posiadasz już konto w sklepie) adres zagraniczny (krok 3), ponownie wcisnąć przycisk 'Przejdź do realizacji zamówienia' i w kroku 4 system pokaże koszt wysyłki wybranych produktów.

LOSY PRZESYŁKI / ŚLEDZENIE PRZESYŁKI

Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są rejestrowane i posiadają unikalny numer nadania, który jest przesyłany każdorazowo do klienta e-mailem w dniu nadania przesyłki. Wiadomość ta zawiera także link do strony śledzenia danego przewoźnika, na której można wpisać otrzymany numer nadania przesyłki aby uzyskać informacje o jej bieżącym statusie.

Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o losach swojej przesyłki zachęcamy do zainstalowania na telefonie aplikacji naszych przewoźników UPS My Choice oraz InPost Mobile. Zarejestruj się i odbieraj alerty o dacie doręczenia poprzez SMS lub email.

Przesyłki kurierskie UPS - w przypadku przesyłek kurierskich podajemy także nr telefonu do biura obsługi firmy kurierskiej UPS, pod którym możesz uzyskać informacje o swojej przesyłce bezpośrednio w biurze obsługi UPS, nr tel (+48)22.489.48.77 lub samodzielnie sprawdzić status przesyłki na stronie Tracking UPS wpisując nr swojej przesyłki

Paczkomaty InPost - możesz skontaktować się bezpośrednii z infolinią InPost (+48)722.444.000 lub sprawdzić status przesyłki wpisują jej nr na stronie Tracking InPost

W razie wątpliwości lub problemów w kontakcie z przewoźnikiem prosimy o kontakt z osobą obsługującą zamówienia w naszym sklepie pod nr tel (+48)509.656.635, pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.