Rękojmia sprzedawcy
Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić jeżeli przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatruje Sklep.
W przypadku uznania reklamacji zaproponujemy wymianę produktu na nowy wolny od wad. Jeśli zdarzy się, że reklamowany produkt nie jest dostępny w sprzedaży własnej thisisbio.pl, np. ze względu na wyczerpanie nakładu lub wycofanie ze sprzedaży w sklepie thisisbio.pl dokonamy zwrotu środków.
Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania produktu
Jeśli otrzymany produkt jest pełnowartościowy i chcesz dokonać zwrotu - odstąpić od Umowy zapoznaj się z informacjami dostępnymi tutaj.
Gdzie zgłosić reklamację?
Krok 1
Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji dostępny na stronie https://thisisbio.pl/pomoc/formularz-zwrot-reklamacja.pdf lub napisz reklamację.
Pamiętaj o dokładnym opisie powodu reklamacji - to znacznie przyśpieszy obsługę Twojego zgłoszenia.
Krok 2
a) Jeśli złożyłeś reklamację wysyłając formularz na adres mailowy [email protected] skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych. Zaproponujemy rozwiązanie, poinformujemy o dalszych krokach i ewentualnie odbierzemy od Ciebie reklamowany produkt.
b) Jeśli wypełniłeś formularz papierowy, prześlij produkt wraz z formularzem reklamacji na poniższy adres:
Cap Martin Sp. z o.o.
os. Bohaterów Września 82
31-621 Kraków
tel.: +48 509-656-635
[email protected]
Krok 3
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko jak to możliwe, nie później niż 14 dni od otrzymania przez nas reklamowanego produktu.
Konsultanci Działu Reklamacji i Zwrotów będą się z Tobą kontaktować w trakcie rozpatrywania reklamacji.
O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.