Naszym priorytetem jest dostarczenie Ci zakupów w jak najkrótszym czasie.

Na CZAS OCZEKIWANIA na dostawę składa się:

  • (1) CZAS ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW na koncie bankowym lub koncie płatności elektronicznych PayU, PayPal i PayPo (nie dotyczy zamówień z formą płatności za pobraniem przy odbiorze)
  • (2) CZAS REALIZACJI zamówienia przez obsługę sklepu (skompletowanie produktów, pakowanie zamówienia, nadanie przesyłki)
  • (3) CZAS DOSTARCZENIA przesyłki przez przewoźnika tj. firmę kurierską

(1) CZAS ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW na koncie bankowym lub koncie płatności elektronicznych PayU, PayPal i PayPo. W przypadku przelewów tradycyjnych czas księgowania środków na naszym koncie bankowym wynosi 1 dzień roboczy od momentu wykonania przelewu. Dla płatności elektronicznych z PayU, PayPal i PayPo czas zaksięgowania środków zazwyczaj wynosi kilka minut po złożeniu zamówienia. Sklep nie odpowiada za wydłużenie czasu księgowania wynikające z winy kupującego tj. błędnie przeprowadzony proces płatności, odmowa autoryzacji czy brak wymaganych środków na koncie klienta w momencie przelewu/płatności.

(2) CZAS REALIZACJI - (2a) zamówienia opłacone za pośrednictwem PayU, PayPal i PayPo do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia (w dni robocze); (2b) zamówienie płatne przy odbiorze złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia (w dni robocze) pod warunkiem telefonicznego potwierdzenia terminu doręczenia

(3) CZAS DOSTARCZENIA
Zakupione produkty z adresem dostawy na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub do Paczkomatów InPost i punktów odbioru Orlen Paczka:

(3a) Przesyłki krajowe

W 96% przypadków są dostarczane w czasie 1 dnia roboczego od daty nadania. W sporadycznych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu do 2 dni roboczych

Koszty przesyłki różnią się w zależności wybranej formy dostawy i wartości zamówienia.

W celu ustalenia kosztów przesyłki krajowej kliknij w link 'Koszt wysyłki' na karcie produktu (znajdziesz go obok ceny produktu)

(3b) Przesyłki zagraniczne

Dostarczamy paczki do krajów:
- Przesyłka kurierska DHL: Litwa, Łotwa, Czechy, Niemcy, Słowacja, Austria, Belgia, Estonia, Luksemburg, Słowenia, Holandia, Węgry, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Dania, Finlandia, Grecja, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Włochy, Francja, Hiszpania

- Poczta Polska: Wielka Brytania, Stany Zjednoczone i Kanada

System sklepu posiada zautomatyzowane procedury naliczania kosztów dostawy dla wszystkich adresów, w obrębie których działa regularna sieć kurierska.

Zamówienia z adresem dostawy poza Polską, płatne w złotówkach (PLN) realizujemy tylko po przedpłacie należności w systemie płatności elektronicznych PayU, PayPal, PayPo lub przelewie bankowym na konto.

UWAGA! Koszty przesyłki nie zawierają ewentualnych opłat celnych i innych opłat związanych z dostarczeniem przesyłki pod wskazany adres zagraniczny. Wszystkie dodatkowe koszty i niezbędne formalności związane z przesyłką spoczywają na konsumencie/kliencie. Nie odpowiadamy za przypadki nałożenia przez służby celne lub inne służby w danym kraju dodatkowych opłat za przesyłkę.

UWAGA! Sklep nie ponosi odpowiedzialności za legalność zamówionych produktów w kraju docelowym konsumenta/klienta. Odpowiedzialność ta spoczywa wyłącznie na konsumencie/kliencie. Wszelkie opłaty nałożone na Sklep przez przewoźników z tytułu zwrotów paczek niedopuszczonych na terytorium kraju adresata będą potrącane z wpłaty uiszczonej na poczet zamówienia.

Przesyłki zagraniczne dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej. W zależności od miejsca przeznaczenia czas realizacji dostawy może wynosić od kilku dni do tygodnia dla przesyłki realizowanej przez firmę kurierską DHL (najczęściej 3-5 dni roboczych) oraz od 7-14 dni roboczych realizowanych przez Pocztę Polską.

Koszty przesyłki różnią się w zależności od wagi paczki oraz gabarytów paczki.

UWAGA! Waga paczki = waga towaru + waga opakowania (+ ok. 200-500g)

W celu ustalenia kosztów przesyłki zagranicznej dodaj produkt/y do koszyka i naciśnij przycisk 'Złóż zamówienie'. Zostaniesz przeniesiony do koszyka gdzie musisz następnie nacisnąć przycisk 'Złóż zamówienie', wprowadzić lub wybrać (jeśli posiadasz już konto w sklepie) adres zagraniczny, wcisnąć przycisk 'Przejdź dalej' i tutaj system pokaże koszt wysyłki wybranych produktów i przybliżony czas reaiizacji dostawy.

LOSY PRZESYŁKI / ŚLEDZENIE PRZESYŁKI

Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są rejestrowane i posiadają unikalny numer nadania, który jest przesyłany każdorazowo do klienta e-mailem w dniu nadania przesyłki. Wiadomość ta zawiera także link do strony śledzenia danego przewoźnika, na której można wpisać otrzymany numer nadania przesyłki aby uzyskać informacje o jej bieżącym statusie.

Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o losach swojej przesyłki zachęcamy do zainstalowania na telefonie aplikacji naszych przewoźników Mój DHL , InPost Mobile oraz ORLEN Paczka Zarejestruj się i odbieraj alerty o dacie doręczenia oraz otwieraj zdalnie skrytki.

Przesyłki kurierskie DHL - w przypadku przesyłek kurierskich podajemy także nr telefonu do biura obsługi firmy kurierskiej, pod którym możesz uzyskać informacje o swojej przesyłce bezpośrednio w biurze obsługi DHL, nr tel (+48)42.634.53.45 lub samodzielnie sprawdzić status przesyłki na stronie Tracking DHL wpisując nr swojej przesyłki

Paczkomaty InPost - możesz skontaktować się bezpośrednio z infolinią InPost (+48)722.444.000 lub sprawdzić status przesyłki wpisują jej nr na stronie Tracking InPost

ORLEN Paczka - kontakt bezpośredni z infolinią ORLEN Paczka (+48)22.33.33.999 lub możesz sprawdzić status przesyłki wpisując jej nr na stronie Tracking ORLEN Paczka

Poczta Polska - w sprawie przesyłek możesz skontaktować się bezpośrednio z infolinią Poczty Polskiej (+48)438.420.600 lub sprawdzić status przesyłki wpisując jej nr na stronie Tracking Poczta Polska

W razie wątpliwości lub problemów w kontakcie z przewoźnikiem prosimy o kontakt z osobą obsługującą zamówienia w naszym sklepie pod nr tel (+48)509.656.635, pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.