Regulamin sklepu internetowego thisisbio.pl obowiązujący od dnia 14-09-2024
 

Spis treści:

§ 1.
 Jakie informacje znajdziesz w tym Regulaminie

§ 2.
 Czego potrzebujesz, aby rozpocząć zakupy

§ 3.
 Jak złożyć zamówienie

§ 4.
 Jak zapłacić za złożone zamówienie

§ 5.
 Realizacja zamówień i dostawa

§ 6. Zwrot płatności

§ 7.
 Jak odstąpić od umowy (zwrócić produkt)

§ 8.
 W jaki sposób dokonać reklamacji produktu

§ 9.
 W jaki sposób dokonać reklamacji działania Sklepu


§ 10.
 Promocje

§ 11.
 Program lojalnościowy ‘TIB Coin’

§ 12.
 Kontakt

§ 13. Dane osobowe

§ 14. Zmiana Regulaminu

§ 15. Kim jesteśmy

§ 16. Rozwiązywanie sporów

§ 17. Postanowienia końcowe

§ 1.

Jakie informacje znajdziesz w tym Regulaminie:

1. Szczegółowy opis funkcjonalności sklepu internetowego thisisbio.pl (zwanego dalej: „Sklepem”);
2. Jak krok po kroku zrealizować udany zakup;
3. Informacje o Twoim prawie do odstąpienia od zawartej umowy;
4. Szczegółowy opis procedury zwrotu produktów oraz ich reklamacji;
5. Inne wskazówki przydatne podczas zakupu.

Część postanowień tego Regulaminu odnosi się wyłącznie do osób fizycznych korzystających ze Sklepu – zwanych dalej „Konsumentami”, którzy:

a. dokonują zakupów w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową; lub
b. dokonują zakupów w celu bezpośrednio związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, ale niemających dla Ciebie charakteru zawodowego, który wynikałby w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej.

§ 2.

Czego potrzebujesz, aby rozpocząć zakupy

1. Aby móc w pełni korzystać ze Sklepu musisz mieć ukończone 18 lat i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, albo być osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
2. Do realizacji zakupów w naszym Sklepie nie potrzebujesz specjalnego sprzętu czy oprogramowania. Wystarczy jedynie urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową typu Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Dodatkowo, potrzebne jest:
2.1. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
2.2. aktywny numer telefonu komórkowego,
3. Oferujemy dwie możliwości składania zamówień:
3.1. drogą elektroniczną:
3.1.1 po zalogowaniu się w Sklepie na swoje Konto Klienta;
3.1.2 bez dokonywania rejestracji (zamówienie jako “Gość”), po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych;
3.1.3 zamówienie złożone drogą mailową na adres [email protected], po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych, forma płatności przelew tradycyjny lub płatność przy odbiorze, wymagane jest posiadanie Konta Klienta;
3.2. drogą telefoniczną:
3.2.1 za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta (+48) 509 656 635; (koszt połączenia jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z posiadanym przez Ciebie pakietem taryfowym u dostawcy usług telekomunikacyjnych), wymagane jest posiadanie Konta Klienta.
4. Założenie Konta Klienta umożliwi Ci dostęp do wielu dodatkowych funkcjonalności, w tym historii zakupów lub umożliwi wystawianie opinii produktom sprzedawanym w Sklepie, a także atrakcyjnych benefitów dostępnych wyłącznie dla zarejestrowanych klientów.

§ 3.

Jak złożyć zamówienie

1. Aby złożyć zamówienie drogą elektroniczną:
1.1. możesz zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji;
1.2. wybierz produkty, które chcesz zamówić, a następnie kliknij przycisk „Kupuję” (lub równoznaczny), przejdź do koszyka i kliknij „Złóż zamówienie”;

1.3. uzupełnij dane adresowe;

1.4. wybierz sposób dostawy;

1.5. wybierz formę płatności;

1.6. kliknij przycisk „Zamawiam i płacę”;

1.7. następnie na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia.
2. Aby złożyć zamówienie drogą telefoniczną:

2.1. skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (+48) 509 656 635;

2.2. podaj adres e-mail użyty do rejestracji w Sklepie;

2.3. wskaż dokładnie produkt, który chcesz zamówić;

2.4. wybierz sposób realizacji zamówienia – formę płatności i sposób dostawy – spośród opcji wskazanych przez konsultanta;

2.5. potwierdź zamówienie po jego podsumowaniu przez konsultanta;

2.6. w trakcie rozmowy poprosimy Cię o zaakceptowanie treści Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Treść Regulaminu wyślemy także na wskazany przez Ciebie adres e-mail;

2.7. w przypadku złożenia zamówienia drogą telefoniczną, przekażemy Ci następujące informacje:
2.7.1 główne cechy świadczenia;

2.7.2 łączną cenę za produkty wraz z ceną dostawy;

2.7.3 informacje o przysługującym prawie do odstąpienia od umowy.

§ 4.

Jak zapłacić za złożone zamówienie

1. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu zawierają podatek VAT, podawane są w polskich złotych i nie zawierają kosztów dostawy, które podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku, przed ostatecznym złożeniem przez Ciebie zamówienia.

2. Zamówienia złożone w Sklepie możesz opłacić z góry (przedpłata na poczet zamówienia – dalej zwana także jako „płatność z góry”) lub przy odbiorze przedmiotu zamówienia (zwana dalej „płatnością przy odbiorze”). W przypadku zamówień z dostawą za granicę oraz produktów cyfrowych dopuszczalna jest wyłącznie płatność z góry.
3. Mając na uwadze Twoją wygodę, płatność z góry możesz zrealizować na wiele różnych sposobów: płatnością elektroniczną w systemie PayU, PayPal, kartą płatniczą (Visa lub Mastercard), BLIK-iem, portfelem mobilnym (Google Pay), płatnością odroczoną (PayPo), przelewem tradycyjnym lub przy użyciu bonów podarunkowych a także wirtualnej waluty 'TIB Coin', którą zdobywasz za dokonane wcześniej zakupy.

3.1. Wybierając płatność za zamówienie z góry, opłać zamówienie nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli płatność nie zostanie uregulowana w tym terminie, zamówienie zostanie anulowane, a my nie będziemy w stanie zagwarantować Ci dostępności produktu. Uregulowanie płatności oznacza wpływ środków na konto Sklepu, albo otrzymanie potwierdzenia od operatora płatności, a nie moment samego zlecenia płatności.

3.2. Wybierając płatność za zamówienie przy użyciu bonu podarunkowego podczas finalizacji zamówienia w koszyku użyj kodu rabatowego znajdującego się na bonie więcej tutaj
3.3. Chcąc zrealizować posiadane ‘TIB Coiny’ do zakupu produktu zastosuj się do instrukcji więcej tutaj
4. Płatność przy odbiorze możesz zrealizować gotówką lub kartą płatniczą. Pamiętaj, w przypadku wyboru płatności gotówką, przygotuj odliczoną kwotę, ponieważ kurier może nie dysponować niezbędną gotówką do wydania reszty.

4.1. Do uruchomienia realizacji zamówienia z płatnością przy odbiorze wymagamy telefonicznego potwierdzenia terminu doręczenia przesyłki.

5. Nie masz możliwości zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
6. Możesz skorzystać z kodu rabatowego, otrzymanego od Sklepu Internetowego thisisbio.pl lub od innego podmiotu, który dystrybuuje kody rabatowe, upoważniających do otrzymania rabatu na zakupy w Sklepie.

6.1. Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego możesz skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Po upływie daty ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.
7. Szczegółowe informacje o płatnościach znajdziesz tutaj

§ 5.

Realizacja zamówień i dostawa

1. Karty produktów w Sklepie, opisy produktów oraz informacje o cenie i dostępności produktów nie stanowią oferty Sklepu w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

2. Oznacza to, że poprzez samo złożenie zamówienia w Sklepie, nie zawierasz umowy kupna-sprzedaży ze Sklepem, a jedynie składasz zapytanie ofertowe dotyczące określonego produktu w cenie i o cechach podanych w karcie produktu dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
3. Po złożeniu zamówienia wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail potwierdzenie otrzymania Twojego zamówienia przez Sklep. Nie jest ono równoznaczne z przyjęciem Twojej oferty przez Sklep.
4. Na podany przez Ciebie adres e-mail niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, wyślemy wiadomość z potwierdzeniem bądź odrzuceniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
5. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sklepu o przyjęciu Twojej oferty. Oznacza to, że z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji zawierasz umowę ze Sklepem dotyczącą tego zamówienia i od tej pory cena i opis produktu stają się wiążące dla Stron umowy.
6. Jeśli dokonałeś przedpłaty z góry na poczet zamówienia, a realizacja zamówienia nie będzie możliwa, wszelkie płatności uiszczone za nieprzyjęte zamówienie zostaną Ci zwrócone zgodnie z Regulaminem. Szczegóły dotyczące procedury zwrotów środków znajdziesz poniżej w par. 6 Regulaminu. Umowa zawarta pomiędzy Tobą a Sklepem dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Ciebie w zamówieniu.
7. Na karcie produktu na stronie internetowej Sklepu zamieszczona jest informacja o czasie, w ciągu którego zostanie nadana przesyłka z przedmiotem zamówienia. Taka informacja wskazuje na czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia i dokonania przez Ciebie pełnej płatności (w przypadku przedpłaty z góry na poczet zamówienia do chwili wysłania do Ciebie przedmiotu zamówienia). Informację o wysyłce zamówienia potwierdzimy Ci mailem.
8. Na terytorium Polski przedmiot zamówienia może być dostarczony – według Twojego wyboru – za pośrednictwem:

8.1. Orlen Paczka - swoją przesyłkę odbierzesz w automatach paczkowych, na stacjach paliw ORLEN, kioskach RUCHu i punktach partnerskich np. w sklepach Żabka;

8.2. Paczkomaty InPost - swoją przesyłkę odbierzesz w automatach paczkowych;


8.3. Przesyłka kurierska DHL - przesyłkę dostarczy Ci kurier pod wskazany adres.

9. Poza terytorium Polski przedmiot zamówienia jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, Poczta Polska lub Royal Mail.
10. Szczegółowe informacje o metodach dostawy znajdziesz tutaj
11. Jeżeli przedmiotem zamówienia jest e-book w postaci pliku, link do pobrania przedmiotu zamówienia zostanie przesłany drogą poczty elektronicznej na Twój adres e-mail. Możesz pobrać go (plik) na swoje urządzenie elektroniczne. Link do pobrania przedmiotu zamówienia jest aktywny przez okres 30 dni. Jeśli w tym okresie nie skorzystasz z linku do pobrania przedmiotu zamówienia to zgłoś się do Biura Obsługi Klienta, abyśmy mogli powtórnie udostępnić Ci link do pobrania pliku.

11.1. Zabrania się powielania i udostępniania zakupionych e-booków osobom trzecim, chyba że uprawnienie takie wynika z obowiązujących przepisów prawa (tzw. „dozwolony użytek”).

12. O postępach realizacji Twojego zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową (status zamówienia).
13. Terminowy odbiór zamówienia jest bardzo ważny. W sytuacji nieodebrania przez Ciebie zamówienia w terminie Sklep może ograniczyć Ci w przyszłości możliwość ponownego zrealizowania zamówienia w takiej formie oraz obciążyć Cię opłatą za drogę powrotną przesyłki do naszego magazynu.
14. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić niespodziewane trudności z realizacją zamówienia przez Sklep, wynikające z problemów z dostępnością zamówionego produktu. W wypadku wystąpienia takiej sytuacji:

14.1 poinformujemy Cię o problemach związanych z realizacją zamówienia;


14.2 zaproponujemy wydzielenie części zamówienia, jeśli pomoże to w przyspieszeniu jego realizacji;

14.3 możesz zdecydować o anulowaniu zamówienia;


14.4 pomożemy Ci w znalezieniu alternatywnych produktów lub poinformujemy Cię o przewidywanej dostępności produktu;


14.5 spróbujemy wspólnie znaleźć inne rozwiązanie.

§ 6.
Zwrot płatności

1. Dokonamy zwrotu Twoich należności niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni, w przypadku:


1.1. odstąpienia od umowy;

1.2. uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny;

1.3. nie przyjęcia Twojego zamówienia (oferty), w przypadku dokonania płatności z góry (przedpłaty na poczet zamówienia).
2. Zwrotu płatności dokonamy, o ile to możliwe, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, w jakim zamówienie zostało opłacone lub na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy o ile nie będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami dla Sklepu. Zwrotu płatności dokonamy poprzez:

2.1. operatora płatności PayU, PayPal, PayPo - jeśli zamówienie zostało opłacone jedną z tych opcji; lub


2.2. przelew na rachunek bankowy - dla zamówień opłaconych przelewem lub przy odbiorze.
3. Jeśli zamówienie zostało opłacone przy użyciu różnych form płatności, to zwrócimy Ci środki proporcjonalnie do form, z jakich skorzystałeś, dokonując płatności.
4. Aby dokonać zwrotu środków potrzebujemy od Ciebie niezbędnych danych w tj. numer rachunku bankowego, danych posiadacza konta. Jeśli nam ich nie przekażesz lub będą one błędne (a z tego powodu zwrot środków nie nastąpi bądź opóźni się, mimo zachowania przez nas należytej staranności przy realizacji płatności), nie ponosimy odpowiedzialności za taką sytuację.
5. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pomocą nienależącego do Ciebie rachunku lub nienależącej do Ciebie karty płatniczej, dokonamy zwrotu odpowiednio na rzecz posiadacza tego rachunku lub karty płatniczej.

§ 7.

Jak odstąpić od umowy (zwrócić produkt)

1. Niezależnie od powyższego, jeśli jesteś Konsumentem, możesz bez podawania przyczyny odstąpić od umowy kupna produktu zakupionego w Sklepie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru produktu. Aby odstąpić od umowy, poinformuj Sklep o swojej decyzji. Wyślij do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pocztą elektroniczną lub listownie). Dane adresowe Sprzedawcy zostały określone w par. 11 Regulaminu. Możesz także skorzystać z formularza znajdującego się tutaj, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, abyś wysłał oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru produktu.
3. Zakupiony produkt powinien być niezwłocznie zwrócony, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu zwrotu wystarczy odesłanie produktu przed upływem 14 dni. Pamiętaj, że koszty zwrotu produktu leżą po Twojej stronie.
4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci całą uiszczoną należność (w tym także koszt dostarczenia produktu, jeśli został przez Ciebie poniesiony, w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez Sklep).
5. Zwróć jednak uwagę, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci w następujących przypadkach:
5.1. jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą, informując Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utracisz prawo odstąpienia od umowy;

5.2. jeśli produkt został dostarczony Ci w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;

5.3. dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku fizycznym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 8.

W jaki sposób dokonać reklamacji produktu

1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Ci produktu zgodnego z umową, to znaczy bez wad, chyba że zostaną one bezpośrednio i wyraźnie wskazane w opisie produktu.
2. W przypadku wystąpienia niezgodności produktu z umową (wystąpienia wad, o których nie zostałeś bezpośrednio i wyraźnie poinformowany), masz prawo zareklamować produkt z tytułu rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Procedura reklamacyjna w przypadku zakupu towarów w Sklepie przedstawia się następująco:
3.1. Reklamację zgłoś nam pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres Sklepu lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, którego wzór dostępny jest na stronie Sklepu tutaj

3.2. Prosimy Cię, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, Twoje dane oraz żądanie w związku z wadą towaru. W celu rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca może zażądać dokonania dodatkowych czynności, w szczególności wykonania i przesłania fotografii reklamowego produktu lub odesłania reklamowanego produktu.

3.3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że Twoje żądanie uznał za uzasadnione.

 

4. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w par.12 niniejszego Regulaminu. Koszty dostawy produktu nie podlegają zwrotowi.
5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść – Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Ciebie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

§ 9.

W jaki sposób dokonać reklamacji działania Sklepu


1. W wypadku chęci zgłoszenia reklamacji dotyczącej działania samego Sklepu lub usługi świadczonej drogą elektroniczną, swoją reklamację zgłoś w następującej formie:

1.1. za pośrednictwem e-maila na adres: [email protected]
1.2. poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta (+48) 509 656 635.

 

2. Reklamacja powinna zawierać Twoje dane osobowe (imię i nazwisko, dokładny adres lub adres e-mail), jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
3. Na Twoją reklamację odpowiemy w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, w taki sam sposób, w jaki reklamacja została złożona.

§ 10.

Promocje

1. Produkty sprzedawane przez Sklep Internetowy thisisbio.pl mogą być objęte akcjami promocyjnymi (zwanymi dalej „Promocjami”).
2. Zasady poszczególnych Promocji opisane są w odrębnych regulaminach Promocji.
3. Promocje nie łączą się, o ile regulamin danej Promocji nie stanowi inaczej.
4. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia.
5. Po złożeniu zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie ma możliwości jego podziału.
6. Pakiety i zestawy promocyjne mogą być do Ciebie dostarczone, jeżeli wszystkie produkty wchodzące w ich skład zostaną skompletowane w magazynie.
7. W przypadku braku w magazynie któregokolwiek z produktów wchodzącego w skład zamówionego pakietu lub zestawu promocyjnego, poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub poprzez wysłanie informacji na adres email wskazany w zamówieniu.
8. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest pakiet lub zestaw promocyjny, Twoja rezygnacja z zamówienia, o której mowa w par. 7 Regulaminu, może dotyczyć wyłącznie całego pakietu lub zestawu promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych produktów wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.
9. W przypadku sprzeczności z innymi postanowieniami Regulaminu, z wyjątkiem par. 11, zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie.

§ 11.

Program lojalnościowy ‘TIB Coin’

1. Z chwilą rejestracji i utworzenia Konta Klienta w Sklepie, po złożeniu pierwszego zamówienia automatycznie otrzymujesz prawo do wzięcia udziału w Programie lojalnościowym ‘TIB Coin’. Informacje dotyczące warunków uczestnictwa w Programie lojalnościowym ‘TIB Coin’ (dalej “Program”, „Program lojalnościowy”) znajdziesz poniżej oraz tutaj
2. Za każde zakupy produktów w cenie regularnej otrzymujesz ‘TIB coiny’ - naszą wirtualną walutę. ‘TIB coiny’ zebrane w większą sumę możesz wymienić na produkty marek This is BIO® i TiB® objęte Programem lojalnościowym ‘TIB Coin’ przy składaniu kolejnych zamówień.
3. Udział w Programie lojalnościowym jest dobrowolny, co oznacza że możesz ale nie musisz korzystać z benefitów jakie daje Program.
4. Do korzystania z Programu wymagane jest spełnienie wymagań technicznych o których mowa jest w par. 2 Regulaminu.
5. Udział w Programie jest całkowicie bezpłatny i jest integralną częścią funkcjonalności Twojego Konta Klienta.
6. ‘TIB Coiny’ zbierane w ramach Programu możesz wykorzystać tylko w sposób wskazany w par. 11 Regulaminu. ‘TIB Coiny’ zgromadzone w Programie w żadnym wypadku nie podlegają zamianie na świadczenie pieniężne.
7. Z Programu lojalnościowego wyłączone są produkty w obniżonej cenie, co oznacza że za nabycie produktów w obniżonej cenie w Sklepie nie otrzymasz ‘TIB Coinów’. Za uzyskane ‘TIB Coiny’ nie możesz nabyć produktów w obniżonej cenie. Za produkty w obniżonej cenie rozumie się takie produkty, które w karcie produktu w Sklepie zawierają informację o nieaktualnej (wyższej) cenie oraz o aktualnej (niższej) cenie.

Zbieranie ‘TIB Coinów’

8. ‘TIB Coiny’ są zapisywane na Twoim Koncie Klienta w sposób automatyczny, w momencie zaksięgowania płatności za zamówienie. Z przyczyn technicznych ‘TIB Coiny’ mogą być widoczne na Koncie dopiero po upływie ok. 24 godzin od zaksięgowania płatności przez Sklep.
9. Liczbę zgromadzonych ‘TIB Coinów’ możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje Konto w zakładce “Portfel TIB Coin ”.
10. Każdy jeden uzyskany przez Ciebie ‘TIB Coin’ stanowi ekwiwalent 0,01 zł (1 grosz). Sklep wskazuje ilość przyznawanych ‘TIB Coinów’ w opisie produktu oraz Sklep jest uprawniony wskazywać produkty, za które nie są przyznawane ‘TIB Coiny’ (stosowną informację na temat braku ‘TIB Coinów’ za nabycie danego produktu możesz znaleźć w opisie produktu lub w pkt 13 poniżej).
11. ‘TIB Coiny’ przyznane za nabycie danego produktu będą dostępne do wykorzystania po upływie terminu 14 dni od daty odbioru przesyłki.
12. ‘TIB Coiny’ przyznane za nabycie danego produktu zostaną anulowane jeśli na skutek odstąpienia od umowy lub innej podobnej przyczyny Sklep będzie zobowiązany do zwrotu należności za ten produkt. ‘TIB Coiny’ mogą również zostać anulowane na skutek niezasadnej reklamacji Klienta.
13. Sklep zastrzega sobie prawo nieprzyznawania ‘TIB Coinów’ za produkty nabyte w ramach promocji, akcji rabatowych, produkty ponownie wysyłane do Klienta i inne produkty wybrane przez Sklep.
14. W sytuacji, gdy składasz swoje zamówienia przy użyciu różnych Kont ‘TIB Coiny’ zostaną przyznane na te Konta, z których zostało dokonane nabycie produktu. Wyklucza się możliwość przenoszenia ‘TIB Coinów’ na inne Konto, niezależnie od tego czy jest to Konto innego Klienta czy inne Konto tego samego Klienta.

Nabywanie Produktów za ‘TIB Coiny’

15. Możesz nabyć produkty za ‘TIB Coiny’ po spełnieniu następujących kryteriów:
 a. nabywany produkt jest produktem marki This is BIO® i TiB®, chyba że opis danego produktu będącego w asortymencie Sklepu i nie będącego produktem sprzedawanym pod marką This is BIO® oraz TiB® zawiera adnotację o tym, że jest on w drodze wyjątku dostępny w zamian za ‘TIB Coiny’;
 b. posiadasz ilość ‘TIB Coinów’ wymaganą do nabycia danego produktu zgodnie z jego ofertą;
 c. w ramach transakcji nabycia produktu w zamian za ‘TIB Coiny’ nabędziesz również dodatkowo inny produkt z oferty Sklepu płacąc za niego cenę, przy czym cena takiego produktu nie może być niższa niż 49 zł brutto.
16. Katalog produktów dostępnych do wymiany za ‘TIB Coiny’ znajdziesz pod odnośnikiem “Katalog produktów dostępnych za 'TIB coiny” widocznym w zakładce “Portfel TIB Coin”.
17. Nie możesz nabyć produktów częściowo za pomocą ‘TIB Coinów’, a częściowo poprzez uiszczenie płatności.
18. Sklep zastrzega możliwość, że w danym czasie w Sklepie nie będą dostępne produkty, które można nabyć w zamian za ‘TIB Coiny’.
19. Produktów zakupionych za ‘TIB Coiny’ nie będziesz mógł zwrócić lub wymienić, tzn. że w tym wypadku nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy.

Unieważnienie ‘TIB Coinów’

20. ‘TIB Coiny’ zapisane na Twoim Koncie są ważne przez 12 miesięcy, po tym czasie podlegają one anulowaniu. Wszelkie informacje o liczbie unieważnianych ‘TIB Coinów’ oraz terminie ich unieważnienia będziesz mógł znaleźć na Koncie Klienta.
21. Sklep może również unieważnić ‘TIB Coiny’ zgromadzone na Twoim Koncie w ramach zablokowania konta Klienta, co nastąpi jednak z uzasadnionych powodów takich jak: działania Klienta sprzeczne z Regulaminem, stosowanie przez niego nadużyć, nieuprawnione korzystanie z Konta przez Klienta, nieuczciwe praktyki stosowane przez Klienta w stosunku do Sklepu czy inne, niezgodne z prawem działania narażające Sklep na szkodę. Za nieuczciwą praktykę stosowaną przez Klienta poczytuje się w szczególności pozorne realizowanie transakcji w celu uzyskania ‘TIB Coinów’ w Programie lojalnościowym.
22. Sklep zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu lojalnościowego w każdym czasie lub zastąpienia go innym programem lojalnościowym. W takim wypadku poinformujemy Cię o takiej okoliczności i zapewnimy Ci odpowiedni czas, nie krótszy niż 2 miesiące, na wykorzystanie posiadanych ‘TIB Coinów’ w ramach Programu.

§ 12.

Kontakt

W celu uzyskania dodatkowych informacji skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://thisisbio.pl/kontakt lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta  (+48) 509 656 635; w dniach roboczych pon-pt w godzinach od 8:00 do 16:00 lub mailowo: [email protected].

§ 13.
Dane osobowe

Administratorem danych osobowych podawanych w procesach rejestracji konta, składania zamówienia bez rejestracji, korzystania ze Sklepu (w tym dokonywania zakupów w Sklepie) jest firma Cap Martin sp. z o.o. z siedzibą Osiedle Bohaterów Września 82, 31-621 Kraków. Informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez Sklep znajdziesz w zakładce “Polityka Prywatności” na stronie https://thisisbio.pl/polityka-prywatnosci/

§ 14.
Zmiana Regulaminu

1. Sklep może wprowadzić zmiany w tym Regulaminie tylko z następujących ważnych przyczyn:

1.1. konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa, mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;

1.2. konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;

1.3. rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności Sklepu;

1.4. zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;

1.5. konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;

1.6. zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;

1.7. poprawa jakości obsługi Klientów;

1.8. zmiana procesu zawierania umów za pośrednictwem Sklepu.
2. O zmianie treści Regulaminu poinformujemy poprzez komunikat opublikowany na stronie Sklepu oraz w wypadku zarejestrowanych użytkowników, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać najwcześniej 7 dni od daty, kiedy poinformujemy o takich zmianach.
4. Zmiany w Regulaminie nie będą wpływać na Twoje zamówienie, jeśli złożysz je przed wprowadzeniem tych zmian w życie – zrealizujemy je na dotychczasowych zasadach.

§ 15.
Kim jesteśmy

Sklep jest prowadzony przez firmę Cap Martin sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, Osiedle Bohaterów Września 82, 31-621 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000725599, REGON: 369830276, NIP: 6783173724 Kapitał zakładowy 10.000,00 zł.

§ 16.
Rozwiązywanie sporów

1. Informujemy, że istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń wynikających z umów zawartych ze Sprzedawcą. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://www.uokik.gov.pl) w zakładce „Pomoc dla Konsumentów”.
2. Pod adresem: https://www.ec.europa.eu/consumers/odr znajdziesz unijną platformę internetową (platforma ORD), która umożliwi Ci rozstrzyganie sporów konsumenckich drogą elektroniczną.
3. Jeśli nie jesteś Konsumentem, ewentualne spory powstałe z Sklepem, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sklepu.

§ 17.
Postanowienia końcowe

1. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Ciebie oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na Twoim komputerze lub smartfonie.
2. Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego thisisbio.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
3. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego thisisbio.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Załącznik nr 1 - Wzór odstąpienia od umowy zwrot, reklamacja - więcej tutaj

Regulamin sklepu internetowego thisisbio.pl obowiązujący do dnia 13.09.2024 tutaj